Definitioner

Juridiske informationer omkring www.gophone.dk

Firmainformationer
GOPHONE.dk

Adresse/Returadresse
GOPHONE
Nørrebrogade 197
2200 København N

Kontaktinformationer
E-mail: info@gophone.dk alle ugens 7 dage fra kl. 10.00 til 22.00. GOPHONE.dk forsøger at svare inden for 24 timer.
Tlf: +45 35824182 kan anvendes i hverdage i åbningstiderne. Al support og reklamation skal ske til info@gophone.dk

Oplysningspligt
Alle handler og kontrakter der indgås med GOPHONE.dk sker via det danske sprog.
Ved GOPHONE.dk betales forsendelse af din mobil på posthuset. Returfragten på 80 kr. fra GOPHONE.dk til kunden betales af kunden.
Alle personer kan indgå en reparationsaftale med GOPHONE.dk. Der kræves ikke særlig godkendelse for børn og unge under 18 år.
Alle priser ved GOPHONE.dk er dagspriser og kan opdateres fra dag til dag. Alle aftaler indgået inden prisændring ændres ikke til den nye anførte reparationspris.

Beskrivelse af handel med GOPHONE.dk
1: Når du har valgt dine ønskede service, skal du tage kontakt til os, enten ved at udfylde kontaktformularen, sende mail eller ringe til os, samt oplyse navn og adresse, der vil anvendes i forbindelse med tilbageleveringen af din reparerede telefon.
2: Efter du har valgt den ønskede reparation, bedes du indbetale aftalte beløb til GOPHONE.dk’s konto hos Danske Bank.
3: Efter fuldført betaling, vil du modtage en ordrebekræftelse med oplysninger omkring dit køb.
4: Herefter vil GOPHONE.dk bearbejde din ordre, som det er defineret i retningslinjerne for levering mm.

Aftalens parter
“Køber” anvendes om den fysiske person, som hovedsagelig handler uden for sit erhverv, og som ved afgivelse af en bestilling til GOPHONE.dk afgiver et tilbud om køb og levering af bestemte varer.
GOPHONE.dk anvendes i det følgende både om den fysiske eller juridiske person, som ved ordrebekræftelse accepterer købers bestilling og sælger de bestilte varer, og om den hjemmeside hvorfra varer præsenteres og bestilles.

GOPHONE.dk placering & firmaoplysninger
GOPHONE.dk har følgende adresse: www.gophone.dk, Nørrebrogade 197 2200 København N.

Priser
Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen.
Alle priser er inkl. moms og andre afgifter.

Betaling
GOPHONE.dk tager imod dankort, visa, mastercard og modtager også penge kontant, via. Bankoverførsel eller MobilePay.
De betalingsoplysninger du indtaster ved køb af varer bliver behandlet af MobilePay via en krypteret forbindelse (SSL) som det kun er dig og MobilePay der kan læse. Der er således ingen andre der ser eller gemmer oplysningerne om dig.

Garanti
Da GOPHONE.dk ønsker at servicere kunderne hurtigst muligt, er der visse forholdsregler GOPHONE.dk tager sig i forhold til reparationen, som skal udføres. De enheder, der kommer ind til reparation er ofte blevet tabt eller på anden måde blevet beskadiget, hvilket kan have forårsaget skade på andre dele end den del, der skal repareres.
GOPHONE.dk har ikke mulighed for at tjekke enheder for fejl før reparationen af enheden startes, da GOPHONE.dk ønsker at ekspedere kunderne så hurtigt som muligt. Af denne årsag bedes kunder om at acceptere at GOPHONE.dk ansvar og garanti kun dækker den pågældende reparation og reservedel, der er blevet brugt til at udbedre den skade enheden har været udsat for. Hvis GOPHONE.dk får en enhed retur, som ikke er dækket under garantien, så giver GOPHONE.dk altid et pris tilbud på evt. yderligere reparation af enheden. GOPHONE.dk garanti omfatter den udskiftede reservedel og reparationen af denne i 12 måneder ved fremvisning af gyldig faktura.
Ved at gennemføre køb af reparation, accepterer du som kunde også ovenstående betingelser.

Fabriksgaranti
Ifølge Apple’s lovgivning, vil al fabriksgaranti bortfalde ved reparation af et Apple produkt ved et uautoriseret værksted eller forhandler. GOPHONE.dk udfører reparationer så professionelle, at vores kunder aldrig har haft problemer med hensyn til en garantisag, såfremt komplikationer skulle opstå ved garantisager, står GOPHONE.dk ikke til ansvar for dette. Du har som kunde altid 24 mdrs reklamationsret hos leverandør af din iPhone, også selvom der er tale om et uautoriseret indgreb.

Reklamation
GOPHONE.dk overholder reglerne omkring reklamation, der sikrer dig som forbruger to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret eller pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

Fortrydelsesret
Kunder ved GOPHONE.dk har fuld fortrydelsesret og kan derved kan kunden kræve sin mobil tilbagesendt. I dette tilfælde vil kunde blive faktureret 80,00 DKK for forsendelsen. Herefter vil GOPHONE.dk tilbageføre købesummen til kunden. Kunden skal dog sende de fornødne kontooplysninger, for at GOPHONE.dk kan tilbagebetale det skyldige beløb, hvis der ikke er betalt med Paypal.

Reklamation
Ved fejl på reparationen, skal mobilen enten sendes retur til GOPHONE.dk eller afleveres på nedenstående adresse. Det er vigtigt at du skriver fejlen på reparationen, hvis den umiddelbart ikke er synlig. Husk at GOPHONE.dk altid betaler for fragt I forbindelse med fejl reparation.

www.gophone.dk
Nørrebrogade 197, 2200 København N
Att: Reklamation

Ansvarsfraskrivelse og garanti
GOPHONE.dk har gjort det nemt for dig at få relevant information på andre websites igennem links. Disse websites er uden for GOPHONE.dk kontrol. Vi kan derfor på ingen måde drages til ansvar for indholdet på disse sider. Oplysninger om de bestilte varer fra sådanne hjemmesider indgår ikke i beskrivelsen af de bestilte varer i aftalen mellem Køber og GOPHONE.dk. Sælger er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af den bestilte reparation. Dette gælder også for sent levering af mobilen frem til Køber, eller de bestilte reparationer lider af mangler. Skal du montere tilkøbte dele igennem GOPHONE.dk anbefales det at tage kontakt til en autoriseret montør, eller en der har kendskab til udskiftning af f.eks. interne dele i telefonen.

Tilbehør ved indlevering
Ved indlevering af enheder til reparation, både ved indlevering i butik og ved indsendelse med posten, er det vigtigt, at GOPHONE.dk kun modtager den defekte enhed og, at eventuelt tilbehør i form af beskyttelsescovers, opladere etc. ikke vedlægges (medmindre andet er aftalt). GOPHONE.dk kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbehør.

Forbehold for ændringer
GOPHONE.dk forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der gælder for denne webbutik. Det er derfor vigtigt, at du løbende holder dig orienteret om der er sket ændringer.

Jailbreak og unlock
GOPHONE.dk står ikke til ansvar for installering af tredjepartsprogrammer og dets følger via Cydia. Hvis kunden gendanner eller opdaterer sin iPhone’s software efter udført jailbreak/unlock hos GOPHONE.dk, kan GOPHONE.dk på ingen måde stilles til ansvar for tab af data eller applikationer.

Misbrug
GOPHONE.dk forbeholder sig retten til at afvise reparation såfremt kunden selv eller anden uerfaren reparatør har forsøgt reparation af kundens iPhone eller iPod Touch og dermed gjort skade på anordningen. Misbrug af GOPHONE.dk vil medføre politianmeldelse.

Sikkerhed
Du har altid mulighed for at få at vide, hvilke oplysninger vi opbevarer om dig. Du skal blot sende en mail til os og oplyse dit navn og din adresse. Du vil indenfor 10 dage modtage en mail om hvilke informationer vi opbevarer om dig. Ønsker du vi sletter disse oplysninger skal det fremgå tydeligt af din mail.

Videregivelse af informationer
GOPHONE.dk videregiver ikke informationer til tredjepart. De data du opgiver, når du handler hos os, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.

Logning og statistik
Log statistik bruges i denne butik. Et statistiksystem opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, hvilken del af websitet de benytter mm. GOPHONE.dk anvender kun log statistik alene med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. Log statistik bruges til at skabe øget brugervenlighed. Som regel gemmes log informationer i op til 2 år. Dette gøres for at kunne danne et billede af denne butiks besøgs mønster og udvikling over tid.

Levering
Sker det at reparationen ikke kan udføres af en eller anden grund, vil kunden blive kontaktet for at finde en løsning. Husk at GOPHONE.dk har e-mail support helt frem til kl. 22.00 alle ugens 7 dage.

Persondatapolitik
For at du kan indgå en online aftale omkring køb fra GOPHONE, må du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

– Navn
– Adresse
– E-mail adresse
– Tlf nummer

GOPHONE.dk foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos GOPHONE.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Fem år er et krav fra bogføringsloven.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor ledelsen for GOPHONE.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på www.gophone.dk kan kontaktes på +45 35824182
GOPHONE.dk opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret og persondata transmitteres heller ikke krypterede oplysninger ved oprettelse.